Cyklická ketogenní dieta (CKD)

vše co má souvislost se správnou stravou

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 2. kvě 2012 15:11

motokrosarka píše:no to ja prave ani ne.ja jsem zvykla chlastat furt :) ale ted to proste brutalne tece :D


tak to potom bude asi tym nedostatkom glykogenu :) aj tka mylsim si že sodik zadrží v tele len nejaké množstvo vody takže tým že ho je vela v syroch atd sa to už dalej moc neovplyvnuje.. ale niesom si istý.
_________________
Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

Uživatelský avatar
motokrosarka
Příspěvky: 8
Registrován: 27. bře 2012 14:57
Bydliště: ZVONÁRNA -České Budějovice

Příspěvekod motokrosarka » 2. kvě 2012 15:37

no tak budu doufat.ja jen,jestli to je normalni no :)

Uživatelský avatar
Balthazar
Příspěvky: 1257
Registrován: 26. lis 2007 22:59

Příspěvekod Balthazar » 2. kvě 2012 17:03

popozeraj na internete co je to aldosteron a najdes odpoved
Stop acting like a douche, keep your mouth shut, train the right way, and win.

Knowledge is power..arm yourself


What lack in genetics, I make up for with determination and discipline.

Uživatelský avatar
motokrosarka
Příspěvky: 8
Registrován: 27. bře 2012 14:57
Bydliště: ZVONÁRNA -České Budějovice

Příspěvekod motokrosarka » 4. kvě 2012 12:26

tak první týden low carb za mnou..jen ta ketoza me docela stve..snad az po 3 dnech sem se tam dostala.ale sotva prvni stupen 1 na diaphanu a to jeste mereno poranu..jinak bez sance..tak nevim..jidelnicek naplanovany a napcteny do detailu.kolem 70bilkovin 130tuku, zadne doplnky,nic co by melo vadit. sacharidy do 12g max. piti jen voda a zeleny caj..jestli sem mela spatnej trening..priznaky bolest hlava.motani ,vycerpanost taky byly..nebo proste nejsem schopna ze sebe ten glykogen dostat :D aerobku sem taky delala..hlad zadnej.proste pohoda v tomto..jen ta ketoza ne a ne.. :cry:

Uživatelský avatar
Balthazar
Příspěvky: 1257
Registrován: 26. lis 2007 22:59

Příspěvekod Balthazar » 4. kvě 2012 13:26

prvy tyzden je najhorsi, postupne si zvyknes, aj ketoza pojde lahsie. uz si sla carb-up? osvedcilo sa na zaciatku ist lowcarb 10-14 dni az potom nacukrovat trocha, dalsie tyzdne uz klasika. rovnako podla bodyfat % by som zvazil dlzku cabr-up, v drvivej vacsine pripadov je 1 den viac ako dost
Stop acting like a douche, keep your mouth shut, train the right way, and win.



Knowledge is power..arm yourself





What lack in genetics, I make up for with determination and discipline.

Uživatelský avatar
motokrosarka
Příspěvky: 8
Registrován: 27. bře 2012 14:57
Bydliště: ZVONÁRNA -České Budějovice

Příspěvekod motokrosarka » 4. kvě 2012 13:44

no za chvili mam trening a pak carb up.ale dam jen dneska a zitra,nedele uz zase low :D zensky to musi stacit si myslim a nehodlam zase delat naky prasečiny.proste klasicky cukrovani,jak jsem zvykla

stz
Příspěvky: 384
Registrován: 30. srp 2007 16:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod stz » 8. kvě 2012 17:35

Problem muze byt i tom zelenem caji, jelikoz obsahuje dost kofeinu (tein) a ten muze zvysovat glukogenezi. Jeho mnozstvi v salku je asi polovina oproti kave. Zalezi sice i na priprave - dobe luhovani a teplote vody.

Osobne mam taky problem se v ketoze udrzet, i kdyz jsem vyloucil vsechny sachry a i zeleninu, stava se mi ze vecer ketoza 2 rano slaba 1.
Ovsem pres pracovni dobu kolikrat 0 (nezavisle na pitnem rezimu). Prosel jsem snad vsechny mozne priciny tohoto jevu a prisoudil jsem to stresu :huh:
Ovsem to snizeni stupne pres noc mi jasne neni, mohlo by to byt zpusobene nizsi potrebou energie pro telo behem spanku a tudiz snizenou ketogenezi?

CKD jsem drzel mesic a po pauze se ted pokusim o druhy pokus. Vysledky z prvni ckd nic moc, 2kg dole a 3 cm pas. Ale vzhledem k tem vykyvum a nekterym chybam ve stravovani se tomu nedivim. Doufam ze se ted zadari lepe :)

Uživatelský avatar
motokrosarka
Příspěvky: 8
Registrován: 27. bře 2012 14:57
Bydliště: ZVONÁRNA -České Budějovice

Příspěvekod motokrosarka » 8. kvě 2012 19:59

hm hm,tak toho zelenyho caje ja vychlemtam vostře dost :D a ještě sem si dělala takovy silny nalevy..zkusim tedy vysadit a holt jen vodu. jedu ted druhy tyden, a to same..ketoza bud slaba 1 nebo vubec nic,vecer nikdy nic..rano lehce..pres den absolutne nic..jeden vykyv byl v nedeli, kdyz jsem dala prvni low carb den po sobotnim cukrovani, dopoledne šla na 50minut na rotoped a jen tak ze srandy jsem to zkusila zmerit a papirek snad skoro 2 a to bylo za celou dobu nejvic...no a vecer trening a pak uz zase nic..takze uplne divny, kdyz po cukrovani a hodce aerobky to mam zbarveny a pak kdyz dru jak debil silove, sotva lezu , ketoza nic :cry:
train hard, be better

Uživatelský avatar
Klacko
Příspěvky: 65
Registrován: 12. bře 2012 9:04

Příspěvekod Klacko » 6. čer 2012 11:36

Zdravím , potreboval by som poradiť z CKD , skôr z vhodným treningom ako samotnou dietou.
Môj návrh týždna-

PO-KRUHOVY TRENING + po treningu Carb up + 20g creatinu
UT-Carb up + 20g creatinu
ST-BACK (shoulders,traps,abs) + low carb ( tu začína týždenný cyklus )
ŠT-CHEST (Biceps,triceps,rotátory) + low carb
PI-LEGS (lower back.gluteus,abs)+ low carb
SO- cardio + low carb
NE- cardio + low carb

Návrh treningu-

BACK-
Rack pulls 3x3
Pull ups 5x5
DB rows 3x10
-Upažovanie 3x10
-Krčenie ramien 3x10
-Fit ball cruches 3x do max

CHEST-
Benchpress 3x3
DB Benchpress 5x5
Pullover 3x10
-Dips 3x10
-Chin ups 3x10
-Rotátory 3x do max

LEGS-
Box Squat 3x3
Výpady 5x5
Step ups 3x10
-Fit ball hypers 3x10
-Fit ball Bridge 3x10
-AB roller 3x do max

Kruhový trening- 3 rounds
-Dumbell swing x10
-Box jump x10
-Push up x10
-Pull up x10
-Hang Power clean x10
-Plank do max.

Dakujem za odpovede.
Sila tela prichádza a odchádza, ale tá pravá sila je tu navždy, je to sila ktorú nemôžeš trénovať, cvičiť ani posilňovať, je to sila ktorá pochádza z vnútra človeka. Iba na tebe je, akú veľkú si ju spravíš a čo s ňou dosiahneš.

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 6. čer 2012 11:48

tréning podla mna fajn ale prečo nedáš op carb up fáze najskôr tie silové tréningy, kym maš ešte silu aby si dal slušné výkony a udržal svaly OK, a až na konci týždna pred carb up by som dal ten kruhovy , a medzitým pokial chceš kardio ja by somto šiel tak :) ale CKD už tak skoro nepojdem sa mi to akosi zhnusilo :D
_________________

Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

Uživatelský avatar
Klacko
Příspěvky: 65
Registrován: 12. bře 2012 9:04

Příspěvekod Klacko » 6. čer 2012 12:57

ved to tak aj je :) moj cyklus začína v stredu silovím treningom po carb upe :) si to pozri lepšie :P .. a aké si mal výsledky z ckd? spokojnosť bola?
Sila tela prichádza a odchádza, ale tá pravá sila je tu navždy, je to sila ktorú nemôžeš trénovať, cvičiť ani posilňovať, je to sila ktorá pochádza z vnútra človeka. Iba na tebe je, akú veľkú si ju spravíš a čo s ňou dosiahneš.

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 6. čer 2012 13:03

Klacko píše:ved to tak aj je :) moj cyklus začína v stredu silovím treningom po carb upe :) si to pozri lepšie :P .. a aké si mal výsledky z ckd? spokojnosť bola?


prvý krát som zhodil asi 8kg za necleýá mesiac ale niečo bola aj voda to sa rychlo vrátilo ale docela dobre sopkojnosť tam bola najdeš aj fotky niekde v mojich fotkahc a videáchj.. druhý krát som ochorel asi po 4tom dni.. tak som to skončil a už ma to nejak neláka teraz :) asi iba obmedzim sachre a zvyším kardio a podporim to clenbou.
_________________

Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

Uživatelský avatar
Klacko
Příspěvky: 65
Registrován: 12. bře 2012 9:04

Příspěvekod Klacko » 6. čer 2012 13:08

ja mám v pláne tiež tých 8kg minimalne zhodiť do 4 týždnov , a potom už trošku kvalitnejšie naberať . akú si mal ty stravu počas ckd? rátal si aj tuky či len od oka všetko?
Sila tela prichádza a odchádza, ale tá pravá sila je tu navždy, je to sila ktorú nemôžeš trénovať, cvičiť ani posilňovať, je to sila ktorá pochádza z vnútra človeka. Iba na tebe je, akú veľkú si ju spravíš a čo s ňou dosiahneš.

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 6. čer 2012 15:17

Klacko píše:ja mám v pláne tiež tých 8kg minimalne zhodiť do 4 týždnov , a potom už trošku kvalitnejšie naberať . akú si mal ty stravu počas ckd? rátal si aj tuky či len od oka všetko?


rátal ale len tak približne.. proste vedel som nutričné hodnoty toho čo jem ale nevážil som si každé koliesko sunky ani nič podobne :D

ale ked som si meral ketozu tak obvykle na druhý deň som už mal prvý-druhý stupeň a potom stále druhý alebo tretí
_________________

Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

Uživatelský avatar
Klacko
Příspěvky: 65
Registrován: 12. bře 2012 9:04

Příspěvekod Klacko » 7. čer 2012 13:21

ja zatial nemam v pláne nič rátať , proste do seba narvem dake určite množstvo , .. dám sem príklad a skús posúdiť či bude stačiť , váha 87kg momentalne.

Ranajky - 3vajca + 3 plátky slaniny + 3 lyžice oleja + pol litra vody
Dessiata - 100g parenice + pol litra vody
Predtreningové jedlo - 3 plátky slaniny
Trening - 2 L vody
Potreningové jedlo - Hovädzina cca 120g + 2cl vody
Večera - 2 vajcia + 3 lyžíce oleja


bielkoviny my vychádzajú na tých 100g , tuky +- 200g
Sila tela prichádza a odchádza, ale tá pravá sila je tu navždy, je to sila ktorú nemôžeš trénovať, cvičiť ani posilňovať, je to sila ktorá pochádza z vnútra človeka. Iba na tebe je, akú veľkú si ju spravíš a čo s ňou dosiahneš.


Zpět na “Výživa/diety”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů