Jirkas Log - Powerbuilding

zaznamenávejte své úspěchy/neúspěchy zde

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 6. pro 2019 21:47

Dnes:

Incline benchpress: 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 2x70kg, 6x80kg, 6x80kg, 10x70kg, 10x60kg

Biceps expander: 2x20xorange

Triceps JČ za hlavou: 20x17kg, 15x20kg, 15X20kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 16. pro 2019 14:09

Neděle 8 prosince:

Speed deadlift: do 2x1x140kg

Dřep: 8x60kg, 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 3x120kg, 3x140kg, 5x150kg PR belt, no bands

Přítahy VČ v předklonu nadhmat: 12x60kg, 10x60kg, 10x80kg, 10x85kg

Pumpa ramena, biceps, triceps

BW 88kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 16. pro 2019 14:11

Neděle 15. prosince:

Deadlift: do 2x170kg belt easy

Dřep: do 6x100 stopky no belt

Přítah VČ v předklonu: 10x60kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg

Pumpa ramena, biceps, triceps, zadní delty
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 21. pro 2019 21:13

20.12.2019

Powerclean: 5x50kg, 5x50kg, 3x60kg, 1x70kg, 1x80kg, 1x90kg, 1x100kg no belt PR, 0x106kg

Goblet squat: 2x12x22kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 21. pro 2019 22:35

Dnes:

Benchpress: 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x85kg, 6x90kg

Incline benchpress: 8x60kg, 8x65kg, 8x70kg

Biceps expander: 2x15xorange

Tlaky JČ ve stoji obouruč: 18x10kg, 15x11kg, 15x12kg, 15x16kg

Triceps JČ za hlavou: 10x20kg, 10x22,5kg, 9x25kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 26. pro 2019 21:24

Dnes:

Čelní dřep bez trhaček: 5x50kg, 5x50kg, 5x50kg, 2x15xBW

Kliky na bradlech: 10, 10, 10

Shyby podhmat: 10, 10, 10

Biceps JČ: 2x12x10kg

Tlaky JČ ve stoji obouruč: 18x10kg, 12x12kg, 12x14,5kg, 12x12kg

Triceps za hlavou JČ: 15x17kg, 15x22kg, 10x25kg, 10x25kg

Přítahy expander zadní delty: 3x25xorange

Tahá mě kyčel tak jen takovy lehky rozdrepovani, to se snad zahoji brzo, ted bude odpocinek :)
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 26. pro 2019 21:26

Zapomněl jsem napsat:

22.12.2019

Deadlift: 8x60kg, 5x60kg, 5x80kg, 3x100kg odtud belt, 3x120kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x180kg, 1x200kg, 1x215kg, 1x233kg ALL TIME PR :twisted:

Přítahy VČ v předklonu nadhmat: 10x60kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x70kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 28. pro 2019 20:26

Dnes:

Handstand: 1x30s, 3 halfpushups+1x30s

Benchpress: 8x50kg, 5x50kg, 4x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 7x92,5kg, 7x92,5kg

Incline benchpress: 8x50kg, 8x60kg, 4x72,5kg+orange exp., 6x65kg+orange exp., 6x65kg

Biceps expander vsedě: 2x20xorange

Tlaky JČs ve stoji: 20x10kg, 20x10kg, 20x10kg, 20x10kg

Handstand: 1x25s

Triceps JČ ve stoji za hlavou: 10x20kg, 10x20kg, 8x25kg, 10x25kg

Přítahy ve stoji zadní delty: 2x20xred expander
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 29. pro 2019 17:37

Dnes:

Dřep: 8x60kg, 8x60kg, 5x80kg, 5x100kg(belt+sleeves), 5x120kg(belt+sleeves), 5x120kg(sleeves)

Legpress: 12x40kg, 12x70kg, 12x100kg, 12x150kg, 12x150kg

Přítahy VČ v předklonu nadhmat: 10x60kg, 10x60kg, 10x70kg

Hodne easy drep, ale furt taha kycel u drepu, s kazdou serii to bylo citit min. Chce to odpocinek, lehky objem zatim.
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 1. led 2020 19:37

Dnes:

Čelní dřep na low box: 8x50kg, 8x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x70kg

Goodmornings: 8x50kg, 5x50kg, 8x70kg, 8x70 stopky

Handstand: 30s, 5xhalfpushup, 5xhalfpushup+25s

Shyby podhmat: 10, 10, 10

Kliky na bradlech: 10, 10, 10

Přítahy ve stoje zadní delty: 2x25xred expanders
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 4. led 2020 20:37

Dnes:

Benchpress: 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 1x105kg 8s hold, 7x95kg, 8x90kg

Incline benchpress: 10x50kg+orange exp., 9x60kg+orange exp., 7x50+hang10kg, 5x50kg+hang10kg

Biceps expander: 2x20xorange

Handstand halfpushpup: 4, 4

Tlak JČ ve stoji jednoruč: 2x20x10kg

Přítahy zadní delty expandery: 2x20xred

Triceps JČ za hlavou: 12x20kg, 14x25kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 5. led 2020 19:29

Dnes:

Dřep: 8x60kg, 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 3x120kg(sleeves), 3x130kg(belt+sleeves), 5x140kg(belt+sleeves)

Přítahy VČ v předklonu nadhmat: 10x60kg, 10x60kg, 10x80kg, 10x80kg

Legpress: 12x50kg, 12x90kg, 10x130kg, 10x170kg, 10x200kg, 8x220kg, 8x220kg, 12x170kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 9. led 2020 19:32

Dnes:

Goblet squat: 2x12x25kg

Shyby podhmat: 12, 12

Kliky na bradlech: 12, 12

Biceps expander: 2x20xorange

Triceps JČ za hlavou: 2x15x20kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 11. led 2020 20:16

Dnes:

Benchpress: 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 3x80kg, 1x95kg, 6x100kg(7. miss), 5x100kg, 5x100kg mensi objemove PR

Biceps expander: 3x20xorange

Seated behind the neck press: 10x30kg, 10x30kg, 7x40kg, 2x4x40kg+2x2,5kg on bands, 6x40kg, 5x40kg

Přítahy expandery ve stoji zadní delty: 3x25xreds

Handstand: 35s

Triceps JČ za hlavou: 10x20kg, 9x25kg, 11x25kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4338
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 12. led 2020 21:21

Dnes:

Dřep: 8x60kg, 8x60kg, 5x80kg, 5x100kg belt+sleeves, 5x110kg belt+sleeves

Čelní dřep na box: 8x50kg, 8x60kg, 8x65kg, 8x65kg

Přítahy v předklonu nadhmat: 12x50kg, 10x60kg, 10x70kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse


Zpět na “Tréninkové logy”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů