Stránka 5 z 5

Napsal: 22. dub 2009 22:36
od Kolči
Triskač píše:Mi to pripadalo jak keby to boli len nejaky amateri pretoze vsetci chodili do roboty a tak


jo, kdo chodí do práce je amatér... :lol: Ne, snad si nemyslíš, že se u nás někdo živí jen tím, že je strongman...

Napsal: 1. zář 2010 14:09
od levakbob
Ahoj, rád bych poprosil o konzultaci v návaznosti na první příspěvek v tomhle tématu. Potřebuju vědět, jestli jsem správně pochopil co se tam píše a jestli můj trénink to splňuje. Jde o MT (neznám svoje maximum, postupně se k němu dostávám. Šel jsem takto (váhy jsou čistě kotouče, nevím kolik váží tyč): 10x30kg, 8x40kg, 6x50kg, 4x70kg, 4x75kg, 4x80kg, 4x80kg. Dává to smysl? Díky

Napsal: 2. zář 2010 7:52
od stanley
mas to v pohode, zas to tolko neries ...

Napsal: 9. dub 2011 14:17
od Wesker
napr. ked robim drepy 5x3 (85% zaťaženie)
ake by som si mal dať zahrievacie serie a kolko asi?

Napsal: 9. dub 2011 15:47
od Candát
Wesker píše:napr. ked robim drepy 5x3 (85% zaťaženie)
ake by som si mal dať zahrievacie serie a kolko asi?

Stránka 1 tohoto tématu.

Nechápu

Napsal: 20. bře 2012 21:48
od Jakub
Já to stále nějak nechápu, už jsem to čet 3x, ale do palice mi to furt neleze... Zatím se zahřívám tak, že když jdu třeba na dřepy, kde dělam v prac. sérii 5 opak. tak si dam lehčí váhu a udělam jich třeba 15 (jako na zahřátí) a takle 2 serie a pak dam velkou váhu a jedu normalně ty prac. série... může to tak být??? díky

Napsal: 20. bře 2012 22:07
od Candát
Myslím, že je to tam popsané velmi dobře a máš tam i příklad. Ten si prostě přizpůsob na svoji váhu a ten který cvik.
Já používám zahřívací série podle Jim Wendler´s 5/3/1:
- 1x5x40% z 1RM
- 1x5x50% z 1RM
- 1x3x60% z 1RM
- pracovní série

Napsal: 22. lis 2014 13:02
od Metallifter
Pridávam sem môj pohľad na rozcvičenie a tréningovú jednotku ako celok. Článok sa nazýva JEDNOTLIVÉ ELEMENTY KVALITNÉHO TRÉNINGU a nájdeš ho po kliku sem:

http://dangerouslyhardcore.wordpress.com/2014/11/08/jednotlive-elementy-kvalitneho-treningu

Napsal: 27. úno 2015 9:21
od bullish
No ja napr idem teraz korte a rozcvicku mam nasledovnu:
pred celnymi drepmi dam najskor 20vypadov na kazdu nohu,potom 20drepov s vlastnou vahou,potom nasleduju 2serie a to s vahou 60kg a 80kg po 5opakovani a nakoniec prechadzam na 5x5 so 100kg.
Bench:30kg x20op,60kg x 5op,85kg x5op,110kg 5x5op
Mrtvola:60kg 20op,90kg x 5,120 x 5,150kg 5x5